Thursday, November 11, 2010

Malam Kualiti Seri Gemilang 2010


 Akhirnya, penantian selama 5 tahun telah tiba. Malam ni merupakan malam yang ditunggu-tunggu oleh aku dan member from TF5. Malam ini merupakan malam MQSG malam untuk meraikan semua pelajar tingkatan 5 dan merupakan majkis kemuncak bagi setiap tahun. Malam ini juga dulu dikenali sebagai Malam Juara-Juara kerana akan diumumkan rumah yang bakal membawa pulang Piala Kejuaraan.

Kitorang semua telah bersedia sebulan sebelum majlis tersebut. Sepatutny majlis ini dilaksanakan masa bulan Oktober tapi ada masalah tunda sampai la hari ini. Tapi memang memuaskan la sebab baru jer lepas exam trial SPM 2. Aku telah menyediakan aksesori @ pakaian yang meletup gitu sebulan yang lalu. Aku habis sebanyak RM140 jer. Pendapat korang ok tak??

Berikut merupakan aksesori aku:
Kemeja ROMP ( RM 50 )
Jaket Putih SODA ( RM 75 )
Tie Putih ( RM20 )
Seluar Jeans Hitam Dr. Cardin
Kasut Putih Kickers

Malam tu jugak aku dapat tengok member2 aku melaram giler2. Best beb majlis malam tu walaupun masa perarakan hujan. Yang putera ada yang formal, indie style dan tradisional. Puteri semua memang cun2 belaka. Make up tebal kot dengan baju yang mahal2. Tapi secara jujurnya semua TF5 gurlz memang lawa tahap gaban. Tak pernah aku tengok korang macam ni. Pelbagai-bagai fesyen katakan.

My Lovely Aweks






 

No comments:

Post a Comment