Friday, November 12, 2010

Best Moments of MQSG 2010

Bergaya Sungguh The Form 5 Community







Anyway overall majlis malam tu memang meriah. Aku rasa selain dapat pakai baju lawa2 dapat juga ambil gambar dengan aweks, members. Aku akan sentiasa mengingati kenangan pada malam tu. Lupa nak cerita kat korang malam tu, rumah yang menang adalah Purnama kembang punggung Zober.kih...kih... Aku dengan member yang lain ingatkan Suria. Paling tak sangka Buana dapat nombor 2, sejak aku F1 Buana selalu nombor last. Tapi aku rasa kerjasama budak2 Buana mainkan peranan yang besar.

Suria menang dua anugerah tapi dapat tempat ke-3. Tapi korang dah menang straight 2 thn bagi la orang lain pulak. Kan tu adat pertandingan menang dengan kalah.Segara mengalami Zaman Gelap sejak bermula tahun 2008. Hari Sukan kalah malam juara2 pun kalah. Tahun ini aku rasa markah banyak kena potong sebab ramai giler kena buang. 6 orang budak Segara. Ape nak jadi..ape nak jadi...Sebenarnya kita tak boleh salahkan pemimpin Segara dia dah buat kerja. Budak2 kena buang salah dorang jugak. Anyway aku bagi 4.5 markah daripada 5 untuk majlis tersebut.







No comments:

Post a Comment