Thursday, December 9, 2010

Merdeka! Merdeka! SPM dah habis....


Alhamdulillah akhirnya selesai jugak exam SPM aq utk seumur hidup. Peh..susah giler beb last paper ni Biology..Aq tak tau la bleh score @ tak biology . Aku sepanjang kat skola ni bio paling tinggi pun C+. Moga-moga Allah S.W.T memberikan kejayaan yang cemerlang kat aku.





     Aku dapat lihat keseronakan kat member aku lepas paper 3 bio kena kutip dgn pengawas peperiksaan. Perasaan tu memang aku tak boleh lupakan. Sepanjang SPM ini aku tak rasa seperti sebuah peperiksaan yang besar. Aku rasa Allah telah memberikan keyakinan dan ketenangan kepada diriku. Secara jujurnya aku berasa lebih enjoy.

     Lepas exam ni kitorang bukannya boleh balik dorm terus. Kena kemas kelas, time ni paling best buang barang, buku, kertas yang dah takleh guna lagi. Pulangkan buku teks jangan lupa pulak.Kelas 5 Science 3 nampak bukan macam dalam kelas dah macam tongkang pecah. Ape nak jadi ni!!!!




Classmates aku tengah sibuk bersihkan kelas, buang macam-macam kertas buku. Sambil tu ada yang pulangkan buku teks. Aku nak kongsi dengan korang mengenai peperiksaan. Kawan aku Wak berkata" SPM ini diibaratkan sebuah pelayaran yang panjang". Aku setuju sangat dengan pendapat tu. Kiranya selesai SPM maka kapal yang kita naiki telah berlabuh.

PULANGKAN BUKU TEKS


 






    

No comments:

Post a Comment