Wednesday, December 15, 2010

Hot Couple of The Form Five Community 2010

Apakah itu cinta? Cinta merupakan perasaan sayang, kasih atau protect kepada sesorang yang mempunyai jantina yang berbeza. Percintaan tidak asing dalam kalangan remaja atau lebih dikenali sebagai cinta monyet. Aku semasa kat sekolah dapat lihat sahabat2 aku yang hangat bercinta sering bersms dan berjumpa. Walaubagaimanapun, mereka masih tahu batas2 pergaulan . Alhamdulillah.

Aku sang penulis secara jujurnya tidak pernah merasakan perasaan cinta terhadap seseorang gadis. Perasaan suka sebagai sahabat adalah. Aku rasa aku masih belum bersedia untuk bercinta kerana masih terlalu awal dan patut tumpukan pada pelajaran. Sesetengah orang berpendapat bahawa sekiranya kita mempunyai kekasih mereka merupakan pemangkin @ pembakar semangat kita untuk berjaya.

Pada hari ini, aku nak imbau kembali kenangan sahabat2 aku yang mempunyai pasangan mereka sendiri ketika di sekolah menengah. Semua merupakan frenz daripada The F5.

Luqman & Natasha




 Syed & Nisa



Afiq Yahya & Syieda Malek



Zhomeer & Siti Nabiha


Shazwan Kancel & Amira ( Mimi)

Fadhli & Adibah Amira

Effy & Farhana

Adham & Nurizan


Aku sebagai sahabat dan member sentiasa berdoa kat kebahagiaan korang. Aku paling gembira tengok pasangan kekasih tengah bercinta. Keindahannya seperti bunga rose yang merah sedang mekar.
Best siot!!!! Anyway cinta cinta jugak belajar jangan lupa..PEACE NO WAR!!!

2 comments: