Thursday, December 9, 2010

Surprise Birthday Party 4 Cikgu Majid

Happy Birthday Cikgu Majid


Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to Cikgu Majid..
Happy Birthday to you..

Hari ini genaplah umur Cikgu Majid selaku warden, guru kelas 5S3 dan guru math dan add math 37thn. Zober & The Gang telah rancang surprise party untuk cikgu. Beberapa orang telah mengumpulkan duit dan beli kek coklat untuk cikgu. Kepala untuk semua ini adalah Zober. What the nice job bro.... Aku selaku cameraman merakamkan segala-galanya.

The Unforgotten Memories


Aku dapat lihat daripada air muka Cikgu Majid yang kelihatan terkejut dan terharu . Cikgu merupakan seorang lelaki yang kool jadi beliau tahan daripada mengalirkan air mata. Korang bayangkan tengah lepak2 tiba2 orang buat kejutan. Memang terharu giler. Aku harap ini merupakan kenangaan yang dapat cikgu ingat kat The Form 5 Community.












 Cikgu Majid saya nak ucapkan Selamat Hari Jadi yang ke-37. Saya sentiasa mendoakan cikgu dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. Satu lagi bila masa lagi saya nak tunggu cikgu kahwin??? Tak sabar nak rasa nasi minyak..kih....kih... Thanks 4 everything cikgu mengajar saya daripada F4 samapai F5. Peningkatan yang mendadak dalam add math saya daripada G samapai dapat A. Alhamdulillah dan syukur kepada Allah. Tak lupa jasa cikgu yang menjaga keamanan asrama, bawak ke hospital & lepak2 kat rumah cikgu. Saya akan sentiasa ingatkan kenangan dengan Cikgu Majid.

PEACE NO WAR!!!

No comments:

Post a Comment