Monday, May 10, 2010

Futsal Metro 2010 Projek Pelangi Fc the best team



Masa 8hb Mei 2010, aku dgn kwn-kwn aku Amal, Kancel, kugan, Pyan, Yuhaniswaran & Afifi telah memulakan langkah ke tournament futsal kami di JB. Kami telah mendaftar 2 minggu sblum pertandingan dengan nama Projek Pelangi Fc. Aku dapat ilham utk nama ni disebabkan oleh saudara Ifran Salbani ( CEO My_Alexandria Studio).

     Aku dan Kancel menginap di rumah manager kitorang Afifi. Aku berasa amat selasa ketika berada kat rmh dia. Afifi mempunyai ahli keluarga yg peramah & baik hati. Aku dan Kancel dpt berkenalan dan bermesra dgn familynya. Ummi dan bibik Afifi merupakan cooker yg terbaik. Sedap beb masakan diorang. Amal, Pyan, Yuhan & Kugan tidur kat depoh rumah Amal.

     Sepatutnya, kitorang time hari Sabtu ada kelas BM, bersama-sama ngan Cikgu Bibodin tapi alhamdulillah kitorang dpt pelepasan. Pasukan kami kekurangan kerana Azfar selaku goalkeeper tidak dpt pelepasan drpd cikgu. Afifi juga mengantikan Luqman Mohaini  sebab dia nak main ragbi utk tournament Johor Circuit kat Kulai.Tapi takpe Luqman merupakan tonggak utama ragbi SMSJ.


Projek Pelangi satu Group dengan Hidup Mati FC & Cempaka FC.
Keputusan:

Cempaka Fc vs P. Pelangi 3-0
P. Pelangi vs Hidup Mati Fc 5-0


                  

 Memories In JB

















No comments:

Post a Comment