Thursday, September 1, 2011

Makan dulu!!!


Dengan perjalanan yang begitu lama disebabkan kesesakan, kami sampai di Penang pada pukul 8 malam. Malam ni kami tidur di Hotel Naza Penang. Lepas check in kami semua gerak ke Nasi Kandar Subaidah. Perut pun dah berkeroncong sejak dalam kereta tadi kah..kah..


     Aku pekena nasi kandar dia. Fuhhh!!!!! Masyuk tu, perut pun tengah kosong. Ni betul-betul nasi kandar Penang mai!!!! Kah....kah....


     Kakak aku pulak order roti tisu. Diorang buat kejap jer, dalam 5 minit dah siap, sedap pulak tu. Ayah aku makan nasi kandar macam aku jugak, kakak aku mee goreng mamak & mama aku pulak bihun goreng biasa.


Ada jugak order roti kosong dua keping. Ayam goreng dia sedap giler!!! Memang kenyang betul tadi, alhamdulillah.



Sedapnyer makan!!! Sambil peken teh ais....


Dihadapan Restoran Nasi Kandar Subaidah




No comments:

Post a Comment