Saturday, September 3, 2011

Mid Valley PC Fair '11


Assalamualaikum semua! Hari ni aku nak pergi Mid Valley sebab ada PC Fair. Lepas Zohor kami sekeluarga ke sana. Mama aku nak shopping barang, aku dan ayah aku pulak nak pegi kat PC Fair. Ayah aku angkut sebijik laptop ACER 10 inch. Harga RM1K. Ayah aku saja beli kecik sebab senang nak bawa ke kelas mengajar.


     Aku pulak membeli barang lain. Ingatkan nak beli hard disk 1TB, tapi aku tengok harga sama je dengan LOW YAT. JAdi aku pergi ke Microsoft punya tempat, sekali aku tengok ada jual controller XBOX 360. Member pun ada citer controller ni boleh guna dengan komputer. Semua game boleh main. Aku angkat je la RM130, aku kan gamers. Kah..Kah..


Syok jugak bershopping, sampai lenguh tangan, kah..kah...


Sebelum balik kami singgah di Pizza Hut untuk makan malam. Perut pun sudah lapar. Hua2...hua2... Puas jugak hari ni sebab dapat barang yang aku nak.





No comments:

Post a Comment