Friday, July 22, 2011

Berani kerana benar, takut kerana salah!!!


Hari ni merupakan hari yang paling full dalam jadual aku. Kelas start pukul 8pagi sampailah 6petang. Time fizik tadi aku baru dapat result QUIZ 2. Syukur aku dapat 17/20, alhamdulillah! Punyalah syok dengan result.


Time break aku naik bilik lepas lunch. Sekali atas katil aku ada satu surat. Aku bukak surat tu sekali WARNING LETTER. Bila masa aku buat hal ni???? Konfius betul la. Dalam surat tu cakap aku tak datang kelas English dari 1/7 sampai 12/7. Kejadah haram!!! Aku tak pernah missed kelas pun.

Dah la aku penat, bertambah pulak tu. Warning letter tu tulis yang aku tak datang untuk Group 140 tapi aku Group 139. Kalau aku tersilap Group kenapa takde warning letter untuk bulan JUN???? Tak ke pelik tu????

Lepas Math aku sms lecturer tu dan hantar surat sebab tak puas hati. Aku harap berhasil la, kalau tak aku jumpa Head of Department la. Bahaya tu kalau dapat warning letter tak boleh ambil exam time final nanti. Siot giler!!!

No comments:

Post a Comment