Friday, May 20, 2011

3 Sekawan Turun Ke Kluang


Aku dari BP pukul 11 pagi ayah aku hantar ke bandar Kluang. Aku ada kerja sikit kat sana. Aku nak jumpa 2 orang member baik aku AMAL & WANCHENG. Lepas ambil result SPM tu la last aku jumpa diorang. Aku tak tau pulak plan diorang nak siap tidur kat sekolah. Aku just bawak beg kecik jer.Kah..kah...


WANCHENG sampai jer kitorang terus gerak kat atas bus station. Lunch la bro, perut dah berkeroncong. Sambil makan kitorang just bincang pasal hal tuju masing2. WANCHENG & AMAL masuk INTEC UiTM Shah Alam. Dua2 dapat scholar JPA. WANCHENG dapat pergi UK & AMAL pergi US. Aku international jugak UIAM kah..kah... JELEZ jugak la. Anyway CONGRATES buat diorang.


Aku sebenarnya dah janji dengan diorang nak belanja tengok wayang cer NUR KASIH THE MOVIE. First day tayangan beb. Lepas beli tiket semua kitorang pergi karaoke la. Sebab show start pukul 1:45ptg. Jadi ada masa untuk melalak.




Semua mcm apa time menyanyi. AMAL paling bersemangat dengan layan lagu lama2.Kah..kah..Jiwa ROCKERS bro... Aku just nyanyi satu lagu jer. Wancheng dua lagu. Aku pun lupa lagu ape. Sebelum tengok wayang kitorang solat ZOHOR dulu.


Lepas show, baru la kitorang gerak ke SMSJ. Just nak jumpa cikgu. Plan lepak kat sekolah tak jadi sebab aku nak balik BP & WANCHENG pun nak balik takut motor hilang.
Ingatkan boleh jumpa cikgu Majid sekali hilangkan diri pulak. Call byk kali tapi x angkat.
Konfius betul aku.

Last but not least, kitorang blah dari sekolah pukul 6 ptg lepas selesai solat ASAR alhamdulillah.
Ayah aku ambil dan hantar mamat genius 2 orang tu ke bus station.

-THE END-

No comments:

Post a Comment