Saturday, May 21, 2011

NUR KASIH THE MOVIE


Nur Kasih The Movie aku boleh bagi 5 bintang untuk movie ni. Memang best giler. Aku dengan 2 orang member aku, WANCHENG & AMAL layan kat KLUANG PARADE. Aku rasa kitorang merupakan kumpulan pertama yang tonton movie ni.

Lakonan mantap TIZ ZAQYAH, REMY ISHAK & FIZZ FAIRUZ memang best. Sebab aku follow dari drama kat TV3 setiap hari JUMAAT. Dalam movie ni lebih kepada pengorbanan dalam percintaan especially hubungan NUR dengan ADAM. Romantik giler beb!! ADAM sanggup cari cincin perkahwinan yang dipakai oleh NUR.

Tapi aku tak menangis la tengok cerita ni. Kisah diorang digambarkan sehingga tua. Sampai dah beranak-pinak. Senang citer kesetiaan cinta Nur terhadap Adam. Aku nak cerita panjang2 pun x reti. Jadi apa kata korang pergi wayang layan.....Tak rugi bro!!!

No comments:

Post a Comment