Thursday, May 19, 2011

"Batu Pahat" I'm Coming!!


Aku dari Bangi pukul 3 petang sampai BP pukul 6ptg. Firstly cadangnya nak buat spec baru kat optpmetris yang dah kenal lama, Benny Botak. Cari punya cari dekat alamat yang dia bagi xde pulak. Katanya kat Jalan Soga, tapi kejadahnyer takde pun nama kedai ONE VISION???


Last sekali, call tauke tu! Rupa-rupanya dah bankrap..so pity bro! Kena tipu dengan member dia sendiri. Habis duit member dia bawak lari. 


Kalau dah turun BP, aku memang tak terlepas pekena sup masyuk kat BP WALK. Sup Sitam, semua jenis sup ada campur, ayam, lidah & ekor.


Bagi aku sup campur paling best!!! Sedap giler bro!!! Macam x cukup pun ada jugak, lagi-lagi pekena nasi lemak 2 bungkus lagi tu.


Aku dengan ayah aku singgah dulu dekat Masjid Sultan Ibrahim, BP untuk solat Maghrib. Dah lama aku tak solat jemaah kat sini. Teringat balik kenangan masa kecik2 solat tarawih kat sini, jumpa member main2. Hua2..hua2...

Sebelum balik ke rumah dekat KING of DRAIN, kitorang singgah dulu kat BP Mall. Beli la barang-barang makanan, air mineral dan macam-macam lagi. Aku memang teringin giler nak makan donut kat BIG APPLE jadi beli la 6 bijik. Untuk aku sorang je tu.

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment