Wednesday, May 18, 2011

Selama 5 bulan berkhidmat, akhirnya.......


Hari ini merupakan hari terakhir aku berkhidmat di Pizza San Fransisco, B.B.Bangi. Memang sedih giler sebab aku antara yang senior dekat situ. Macam2 pengalaman yang aku peroleh dekat sini. Dengan staff kat sana semua aku anggap macam member aku.
Pengalaman paling best kat sini dapat tips la. Paling banyak dalam satu hari aku dapat RM20. Masyuk tu!!! Aku dapat berkomunikasi dengan pelbagai orang seperti artis, Datuk, Datin dan lain2. Aku dapat rasa macam mane penat nyer bekerja macam parents aku. Nikmat gaji memang best...MONEY is EVERYTHING.



Aku dapat skill buat air dan cara management sesebuah restoran. Dapat handlekan macam2 masalah dengan pemikiran yang gratis. Semalam sebelum balik aku kena sapu dengan kopi sebagai hadiah perpisahan. Tapi hari last ni aku closing awal2 terus blah. Used my mind!!!
Lastly, cuti semester nanti aku datang la balik kerja kat sini. Rekod pekerjaan pun baik. Kos ke tempat kerja sikit jer & gaji pun okey la bagi budak macam aku.



-PEACE NO WAR-

No comments:

Post a Comment