Thursday, February 24, 2011

FuyOOO!!! I MeeT ShAHir AF8



Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

FUYOOO!!! Hari ni time kerja memang best...
Korang nak tahu tak sebab ape???
First time, selama aku kerja kat Pizza San Fransisco
aku jumpa dengan artis, SHAHIR AF8.

Hensem giler mamat tu, siap dengan
cap, tinggi lampai, kulit putih.
Dia datang dengan manager & member dia..
Aku lagi best siap ambil order
untuk diorang.

Kak Fiqa syok giler....
Siap hantarkan air..HUA2...HUA2...
Anis lagi siap buatkan banana split
special untuk SHAHIR.

Betullah selama ini kata-kata
kakak aku, kalau kerja
dekat sini dapat jumpa ramai 
artis. Artis mana pulak
aku jumpa lepas ni.
Kah..kah....

3 comments: