Wednesday, February 23, 2011

SPM ReSUlT JuSt ArOunD The CorNEr


Konfius betul aku beli tarikh sebenarnya result SPM keluar???
Macam2 edisi aku dengar,
ada kata tarikh keluar result 24hb, 28hb, 8hb
apasal awal sangat????

Setahu aku kerajaan selalunya tunggu bebudak
PLKN balik, kemungkinan 14hb tu betul la 
kot????

Aku setiap kali termenung, makan, tengok TV,
mesti teringatkan result aku!!!
Terlampau cuak beb.....
Aku lepas teringat jer mesti banyak2 
berdoa kepada Allah.

Aku paling takut subjek sains aku la...
Aku bukan power mana pun...
Last trial aku spoiled BIO, WTH
C+, boleh ker aku dapat A???

Anyway, apapun keputusan aku redha
dengan qada' & qadar..
Aku dah buat yang terbaik dan aku kena
selalu memohon kejayaan kepada
Allah dengan berbanyak berdoa &
solat hajat.

Semoga aku mencapai keputusan yang
cemerlang iaitu 9A+
Insyaallah!!!

No comments:

Post a Comment