Thursday, February 3, 2011

ToDaY iS WeDNesDay, tODay IS My BiRthDay


Hari yang bertarikh 2hb Februari merupakan hari paling bermakna buat aku sebab hari ini merupakan birthday aku yang ke-18. Aku rasa dah tua sangat apabila mencecah 18 tahun.Lagi 10 tahun aku dah kena kahwin!!! kah..kah.... Tapi tahun 2011 aku sambut birthday dengan family aku. Memang best giler beb. Selama 5 tahun aku sambut birthday just dengan member2 sebab aku kan stay kat asrama.

     Hari ni aku celebrate birthday aku dekat KENNY ROGERS dekat Alamanda, Putrajaya. My family and I  dinner kat sana. Best makan la..macam-macam beb. Kembung perut aku. Aku rasa bertambah lagi berat badan aku. HUA2...HUA2... Anyway thanks to my dad, mama and sister for the celebration. Birthday aku kali ni takde kek sebab kek birthday kakak aku still ada lagi . Tak habis lagi. Jadi kiranya tu kek birthday aku jugak. KIH.....KIH>>>>




Terharunyer diriku ini!!! SOB....SOB.. Ramai giler wish HB aku dekat wall FB aku. Best beb sebab terasa seperti dihargai. Start pukul 12 pagi tadi sampai la sekarang tak henti-henti birthday wishes masuk kan wall aku. Thanks dekat semua member sekolah SKTIP, SMSJ dan juga sahabat dunia maya aku. Korang semua memang best. Aku hargai sangat.


    Selain tu ada jugak member-member yang wish pakai SMS. Thanks dekat semua yang wish aku especially  AZRAIN, ADHAM, ROZIAH, ENAZ, IZHAR, WAK JB, JOE, ZHOMEER, AKMAL TAIKO, DIBA & SOFYAN BULU.

No comments:

Post a Comment