Sunday, February 6, 2011

KeDai GuNtIng RaMBuT Tutup La puLak!!!


Petang tadi aku keluar ke KL semata-mata nak gunting rambut. Jalan punyalah sesak start keluar dari tol Sungai Besi. Tapi last-last ok jugak. Aku selalu gunting rambut dekat kedai DERICK & CO salun MISHA OMAR. Dry cut murah jer RM10, dah lama aku selalu gunting kat sini. Ingatkan boleh bikin rambut macam MINHO, tapi kedai tutup sampai hari Ahad. Siot betul la!!!

     Dah sampi dekat KL ni apa lagi meronda la. Aku ingatkan nak cari jersi Malaysia tapi mahal sangat la. Walaupun gred AAA tapi sampai RM60 tak berbaloi beb. Paling murah pun RM55. Kalau aku beli kat stadium Shah Alam lagi murah RM45 jer. Hari Sabtu dekat Jalan TAR ada pasar malam . Macam-macam jugak la orang berniaga.


     Pasar malam ni, aku just beli kuih jer tapi seketul 50sen beb mahal nyer. Aku rasa kuih paling mahal dekat Malaysia la. Kalau kat Bangi 5 ketul RM2. Kalau dekat BP memang murah 3 @ 4 ketul baru RM1. Next, aku pergi window shopping dekat SOGO. Aku pun naik hairan la sini asyik ada SALE jer, betul ker?? Aku tengok-tengok baju kemeja yang cun untuk dibeli tapi kira-kira balik lari bajet pulak.HUA2.....HUA2...

     Kereta parking dekat MAJU JUNCTION jadi sebelum balik singgah kedai mamak dulu mengeteh. Aku dengan ayah aku pekena MILO panas & ROTI TELUR BAWANG. Makan masyuk jugak, harga pun masyuk jugak. Biasa la harga KL.

     Time tengah makan ada brother mintak duit kata nak buat tambang. Tak layan la gua. Lepas tu ada pulak MAT ARAB jual barang. Inilah kehidupan malam dekat KL macam-macam ragam kita boleh tengok. Anyway sebelum balik singgah surau MAJU JUNCTION solat MAGHRIB takut tak sempat kalau nak balik ke rumah.

2 comments: