Thursday, January 20, 2011

AkU SeKaRAng Kat JB!!!

Aku baru jer sampai kat JB coz esok nak melancong ke Singapura. Aku dengan family menginap kat Tune Hotel kat Danga Bay. Ayah aku booked hotel ini coz hotel ini menyediakan perkhidmatan bas dari JB ker Universal Studios Singapore. Lagi memudahkan perjalanan kitaorang ke sana pada hari esok.

   Hotel ini mempunyai moto " Harga Satu Bintang, Servis Lima Bintang " memang sesuai sangat. Korang semua nak tahu setiap kemudahan kat hotel ini boleh pilih. Korang boleh tak nak air cond, TV ker. Semua diorang set dalam kad kunci. Siap ada timer beb.

Servis memang bagus internet free jer beb. Tu memang baek punyer!!! Bilik semuanya saiz sama dua katil. Hiasan kat bilik juga menarik ade wallpaper kat dinding. LCD TV, toilet lengkap bersih, ada kipas. Aku boleh bagi lima bintang la kat hotel ini.


Malam ini aku kena tidur awal sebab esok pagi bas gerak pukul 7. Ok la aku pun dah mengantuk beb!!!


No comments:

Post a Comment