Tuesday, January 18, 2011

LePAk-lEpAK KaT OnE uTaMa...


Hari ini aku, kakak dan mama aku lepak2 kat One Utama. Kitorang bertolak dari B.B. Bangi lepas siap lunch dan solat zohor. Selesai jer semua tu kitorang bertolak dalam pukul 2.30 ptg. Ingatkan jalan tak sesak tapi sesak giler beb. Tapi takdelah lama sangat kejap jer.

     Aku kat sana jalan sendiri la. Window shopping jer lagi satu aku memang tak ingin pun beli barang @ baju baru. Baju kat dalam almari aku berlambak beb. Samapai ade yang tak terpakai. Takut membazir. Sampai lenguh kaki aku pusing satu OU. Nak tercabut beb. Aku masuk kedai kasut, kedai baju, kedai mainan dan mcm2 lagi. Layan jugak la time ini tak ramai orang.

     Masa aku tengah lepak2 aku tengok apasal orang ramai sangat kat Oval OU tu. Rupanya orang nak bergambar dengan Awal Ashaari pakwe Scha Al-Yahya. Macho mamat tu. Aku nak bergambar dengan dia tapi turun jer dah hilang. Lepak la. Kakak dengan mama aku jalan2 coz kakak aku nak beli baju baru.

Sebelum balik kitorang makan dulu kat A&W. Makan Mozza Burger. Aku ape lagi Root Bear Float la. Sedap makan time tu sebab penat meronda.Kih...kih...

 Masa on way the nak ke kereta lalu dekat GSC. Teringin pulak makan POPCORN. Ape lagi beli la yang paling besar. Ingat biasa2 jer mak aiii...gedabak beb. Makan sajalah.


Anyway hari ini memang best walaupun agak memenatkan jalan2 beberapa kilometer kah..kah.. Lepak2 kat KL memang best. PEACE NO WAR!!!

No comments:

Post a Comment