Friday, January 28, 2011

HaPpY BiRThdAy To My LoVeLy SiSteR

                                                                                    
Happy birthday to you....
Happy birthday to you....
Happy birthday to kakak.....
Happy birthday to you....

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kakak...
Allah selamatkan kamu....

Hari ini merupakan hari paling bermakna buat aku sebab birthday kakak aku. Kakak aku sudah d=genap 19tahun.Aku mendoakan semoga kakak aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Semoga sentiasa cemerlang dalam pelajaran dan dapat menggapai cita-cita selama ini.



Dekat atas ini kek birthday kakak aku. Agak berlainan daripada kek biasa sebab kek ini ada 12 rasa. 6 slices jenis biasa dan 6 slices lagi jenis cheese. Lagi best beli kek macam ini tak muak langsung.Dapat rasa macam-macam jenis kek. Harga pun sama macam satu biji kek biasa. Kek ini beli dekat SECRET RECIPE.

3 comments:

  1. skrg mmg trend ape bli kek slices..HAHA,,bufday mak aku pon gi secret recipe..beli yg slice2 je..

    ReplyDelete
  2. korg sume kek org kaye,,
    aq xsmbot pon,,HAHA

    ReplyDelete
  3. huh.,wish ae bday kt ur lovely sister tuh.,hehe~

    ReplyDelete