Friday, January 7, 2011

TuRUn BAtu PaHAt!!! BeST Ker???

Petang tadi aku satu family, turun BP coz dah lama tak lepak2 kat sini. Aku tengok BP banyak jugak la berubahan dari segi bangunan dan jalan raya. Time ni kitorang firstly makan kat warung Sup Tam kat BP Walk. Aku sejak duduk BP memang layan la sup ni walaupun dah 10 tahun sejak 2000 tetap same rasanyer. Masyuk giler beb!!! Sup campur paling sedap dengan nasi lemaknyer. Original tuuuuuuuuu....

     Lepas tu plak kitorang pegi pasar malam kat Jalan Omar ataupun orang BP cakap stesen bas lama?!.. Penjual makanan tetap sama tapi semakin berkurang orang yang bisnes kat sini. Kat sini paling sedap aku cari adalah cha kueh kat akak cun. Akak tu walaupun dah kahwin tapi still cun dan comel. Cha kueh dia lembut..sodap eden makan !!! Beli lagi barang lain banyak beb.

    Kitorang solat Maghrib kat Carrefour coz mak aku nak beli barang dapur. Time parents aku beli barang dapur aku jalan solo jer. Aku pegu SQUARE ONE first time masuk. Ok la jugak. Aku beli DVD games Masked Rider dan lagi 2 games tak best. CIPuT kena tipu gua. Sebelum blah aku kepingin bangat nak makan Papa Roti ape lagi tibai 4 ketul sekali. Kenyang tak terkata.

    On the way balik rumah singgah kejap dekat BP Mall. Boring siot macam kat KLUANG MALL jer takde ape2 .Aku  just jalan-jalan jer. Tu je la cerita aku time jalan-jalan kat BP. Tak setanding KL la beb.

4 comments: