Monday, January 3, 2011

PLKN is CoMIng!!!

"Kami wira wirawati negara...kami bangsa yang berjaya..."

Korang semua tahu tak kat atas ni lagu aper??? Ni la lagu buat wira dan wirawati negara yang akan melaporkan diri start pada hari ni. Tahniah buat semua member- member aku yang terpilih semoga korang dapat timba pengalaman baru. Aku bersyukur tidak terpilih sebab aku nak selesaikan lesen kereta aku. Kalau aku pergi nak ambil lesen bila lagi betul tak????

Nanti korang semua mesti glamour sebab boleh berlakon iklan kicap JALEN , BIOZIP dan iklan kat TV. Konfem lepas ini korang glamour. Korang dapat la kenal member2 baru dan dapat merasa menggunakan M16 best siot!! Menembak beb...Bang! BAng! BAng! Nanti korang kat sana jangan lupa contact member2 kat sini. Boleh cerita experience korang.

Kepada semua yang terpilih korang tak boleh anggap semua ini sebagai satu bebanan tetapi tanggungjawab ke atas negara. Anggaplah ini sebagai satu tugasan sebagai rakyat MALAYSIA yang gemilang.



AnYwAy SEmoGa Korang GeMBira KaT Sane!!!

No comments:

Post a Comment