Saturday, January 29, 2011

ScI-Fi CiTy

Kalau dengar nama pun korang akan tahu bahawa tempat seterusnya adalah Future City. Bangunan dekat sini semua macam dalam cerita Battlestar Galactica. Aku rasa bukan macam dekat bumi. Permainan yang menarik dekat sini CYCLON & HUMAN. CYVLON merupakan roller coaster yang akan berpusing 360 darjah dalam kelajuan 90km/h. Rasa macam nak tercabut jantung aku dengar macam tu. Tapi CYCLON & HUMAN masih tidak beroperasi dan dalam testing lagi.

HUMAN roller coaster
CYCLON 360 degree Roller Coaster
Dekat sini aku just cuba permainan Accelerator. Duduk dalam satu machine macam space ship lepas tu pusing-pusing. Ingatkan pening tapi steady jer aku. Hua2 hua2.....Sebelum meneruskan perjalanan, aku singgah ke GALACTICA PX kedai yang  jual souvenirs. Rambang mata dibuatnya aku tengok macam-macam goodies yang best. Baju lawa-lawa beb. Syok gilerr!!!

FUTURE CITY ARCHITECTURE




No comments:

Post a Comment