Monday, June 13, 2011

AF9 menutup tirai, Hazama juara!!!


Semalam dengan rasminya Akademi Fantasi musim ke-9 menutup tirai. Fewiiitttttt!!! Maka dengan itu berakhirlah AF untuk selama-lamanya. Aku layan AF dekat mahallah Aisyah , layan macam skrin besar sedangkan just TV kecik jer kah..kah....


Ni la barisan finalist AF9, Hazama, Lena, Fina dan Azri. Finalist kali ni semuanyer memang bermutu tinggi. Persembhan diorang memang masyuk giler. Final kali ni memang boleh predict antara Hazama @ Fina tu jer la yang paling power.Tapi agak mengejutkan bagi Fina kerana menduduki tempat ke-3. Sedih giler aku. Dia la antara favourite aku.
 Ni prediction aku:
Juara : Hazama
Kedua : Fina 
Ketiga : Lena
Keempat : Azri

Keputusan sebenar:
Juara : Hazama
Kedua : Lena
Ketiga : Fina
Keempat : Azri
Just sikit jer prediction aku salah. Aku rasa malam tu memang rezeki Lena dapat naib juara.


Anyway aku nak ucapkan tahniah dekat Hazama kerana penantian selama 5 tahun telah berhasil. Akhirnya dia menjadi Juara untuk AF9 betul2 KAWTIM. Pengalaman dia memang banyak dengan Meet Uncle Hussein lagu Drama King. Dia jugak pernah buat show untuk majlis ALUMNI SAJOHA tahun lepas. Aku x pergi la. Aku layan AF9 lepas ada proses pengguguran dan Hazama, Fina diserap masuk. Memang aku follow sampai final.
Hazama with Meet Uncle Hussein

No comments:

Post a Comment