Sunday, June 19, 2011

Not feeling well.......

Pagi ni memang aku rasa tak sihat giler!!! Tapi aku just selesama dengan sakit tekak jer. Aku selesama sejak hari semalam la. Lepas bangun tidur jer, terus selesama. Aku rasa sebab  malam sebelumnya tu, aku mandi sebelum tidur kot??? Bahaya tu!!!



Cun giler awek kat atas ni!!! Sape x kenal Lisa Surihani. Lepas aku telan ubat selesama malam tadi terus aku tidur. Nyenyak giler. Malam tadi jugak la aku jumpa Lisa Surihani dalam mimpi. Kah..kah...Mentang2 aku minat dia boleh pulak dia muncul dalam mimpi aku.

Time tu aku just lepak2 dengan dia. Sembang2 dan makan sama2. Hua2..hua2... Mengarut giler. Anyway akibat ubat tu aku tidur dengan masyuk. Bangun pun dah okey......

2 comments:

  1. jgn maen2
    lisa surihani ny kakak aku tw
    HAHA :p

    ReplyDelete
  2. patut la adik dia cun jugak
    macam akak....
    kah..kah....
    tak dapat lisa surihani, jadikan ko awek pun ok!!!
    :P

    ReplyDelete