Monday, June 13, 2011

Yahoo!!! Dapat beli tiket Liverpool!!!


Akhirnya dapat jugak aku menonton team EPL kat Malaysia. Tak payah nak fly jauh2 ke England. Ayah aku yang belanja tiket Malaysia vs Liverpool. Walaupun Liverpool bukan team favourite aku, at least aku dapat tengok team EPL dah memuaskan hati aku.

Tiket ada harga RM368, RM108, RM 68 dan RM 58. Tiket harga RM108 dan RM68 dah habis. Aku beli tiket dekat The Gardens dekat Rock Corner. Ayah aku just beli tiket RM58 nak beli RM368 rasa tak berbaloi pulak. Anyway yang paling best dapat past untuk time training. Masyuk tu!!!!


 Team favourite aku Arsenal pun datang Malaysia tapi lawan hari Rabu. Aku dah la ada kelas hari Rabu jadi tak boleh la. Liverpool jer match hari Sabtu, senang aku nak balik. Macam tahun lepas nak tengok MU lwn Malaysia tapi aku kat sekolah.

 Anyway, 16 Julai nanti aku rasa aku pakai jersi Malaysia la. Kih..kih..Tak sabarnyer nak tonton match Liverpool vs  Malaysia kat Stadium Bukit Jalil.

No comments:

Post a Comment