Sunday, June 12, 2011

Super Genius a.k.a Izany fly to US


Pada pukul 3.15 ptg tadi tercatat dalam sejarah The Form Five Community, Izany menjadi member yang pertama terbang ke oversea untuk sambung belajar. Izany ni memang genius dan maintain keputusan peperiksaan dia. TIme F1 dan F5 dia dapat anugerah pelajar cemerlang pada Malam Seri Gemilang.

     Aku pernah satu kelas dengan dia time F3, 3M4. Aku study dengan dia dan dari situ aku dapat tahu bahawa dia mempunyai satu kelebihan. Otak dia macam scanner, baca sekali terus masuk. Memang super genius.

Izany ni bukan jenis ulat buku jer, dia aktif juga dalam sukan macam sepak takraw, bola baling dan futsal. Petang-petang dia selalu join main futsal sama2. Dia main memang kencang dan penuh dengan skills. Memang bagus la dia ni.


Super Genius bukan Super Junior, kah..kah...akan futher study dia ke VANDERBILT UNIVERSITY, TENNESSE. JPA memang hantar study dekat sini. Member kakak aku sorang dekat sini. Anyway Izany all the best untuk ko. Jangan mudah terpengaruh dengan ECSTACY,ALCOHOL,GIRLS, and so on. Kuatkan iman ko. GAMBATE my fren!!!!

2 comments:

  1. sape ek izany ny?
    ta pna nmpk ponn
    HAHA

    ReplyDelete
  2. lysa ni budak buana la
    super genius batch aku
    memang maintain results dia since F1 until F5

    ReplyDelete