Friday, June 3, 2011

Cultural Night in CFS IIUM, PJ


Macam biasa kalau lepas orentasi mesti ada malam kebudayaan @ Cultural Night. Kitorang tadi baru jer habis cultural night. Meriah la jugak. Buat macam konsert secara besar-besaran. Show paling aku suka dari MASHED BAND, buat music tekno pakai mulut jer. Power tu. Lepas tu diorang bawak lagu Bunkface, aku pun dah lupa.


     Lepas tu kitorang di hiburkan dengan kumpulan nasyid UIA, SALJUK. Diorang punya show memang mantap dan cukup harmoni. Macam lagu AYAT2 CINTA dan KASIH TERCIPTA diorang boleh ubah style nasyid !!! Respek la kat korang semua......


    Show terakhir malam tu, dari kumpulan Al-FARABI BAND. Aku pernah tengok diorang punya show dekat dalam TV, MHI la tak silap aku. Diorang ni macam band HUJAN, BUNKFACE, PESAWAT tapi islamik indie band la. Diorang menyanyi sambil berdakwah.


Ni la ahli-ahli AL-FARABI BAND. Islamik la jugak. Suara vokalis dia best la jugak. Rock tu!!! Muzik style punk ada jugak. Memang boleh head banging la. Kah..kah....


Tak lupa jugak, diorang ada buat kutipan derma untuk mangsa tanah runtuh, Rumah Tahfiz, di Hulu Langat. Siap promote album tu, jual dengan harga RM10. Katanya harga asal RM20. Special price la ni. Show habis dalam pukul 11 malam. Ramai dah budak tertidur kat tengah padang. Sebelum naik bilik aku lepak2 dekat kafeteria pekena roti kosong!!!

No comments:

Post a Comment