Wednesday, June 22, 2011

Keluar Ke Pasar Malam PJ

Setiap hari Selasa, dekat sebelah CFS IIUM ada pasar malam. Jadi aku habis kelas pukul 6ptg, lepas solat Asar terus gerak ke pasar malam. Kitorang dibenarkan keluar dari pukul 5ptg sampai 8 malam. Lama tu masa boleh lepak2. Last week, aku tak pergi jadi minggu ni member aku AFIQ YAHYA@ ONGGER ajak pergi. Dia 2nd intake, jadi aku on je la.
Afiq tunggu aku dekat tepi padang. Banyak kali dia call aku sebab aku siap lambat sangat. Kah..kah...Aku dah biasa ke pasar malam tu.
Firstly, kitorang jalan-jalan dekat JAYA ONE. Ingatkan shopping mall rupa-rupanya banyak restoran exclusive. Kebanyakkannya Chinese Cuisine, memang berlambak la beer. Boring giler aku jalan-jalan dekat situ. Semua restoran dan mahal-mahal pulak tu. Kalau RM50 untuk sorang jer kot.

Lepas tu barulah kitorang pergi pasar malam. Jalan dari mula sampailah yang last sekali. Lepas tu patah balik. kah..kah...Aku beli  nasi kerabu jer, Afiq aku tak ingat dia beli apa. Time kat pasar malam memang sesak giler, berpeluh-peluh standard cam aku main bola.

Time nak balik ke UIA, aku terserempak dengan semua girls sekolah aku. Acha dari UM pun ada sekali. Diorang macam buat reunion la. Kah..kah...Pendapat aku pasar malam ni tak best langsung la!!!!

1 comment:

  1. haha....jumpe gak ko kt uia..tkjut x nmpk aq..??
    aq wat keje gile aritu..jalan kaki dr um ke uia...jz nk tgok pasr tu..bengongs~hahhaha..
    yup...pasar tu xbest pon...sesak giller..fening2..krm slm afiq ea nt..=p

    ReplyDelete