Thursday, June 30, 2011

" I'm A Leader "


Salam semua!!! Aku dekat UIA sibuk giler buat homework dan assignment. Setiap hari sentiasa ada kerja. Nasib baik untuk semester ni just 2 subjek jer aku ambil MATH 1 dan PHYSIC 1. Aku kat sini ada tugas tambahan sebagai ketua kelas macam kat skola dulu2. Tapi tugas dekat sini lagi berat , kena fotostat nota, handouts dan macam2 lagi.

Aku jadi ketua kelas sebab lecturer yang pilih. Macam PHYSICS la, takde budak lain yang nak sukarela jadi ketua kelas.Last2, lecturer tengok dalam kertas nama pelajar, dia terus sebut nama aku. Takkan aku nak tolak pulak, betul tak???? Jadi secara rasminya aku jadi ketua kelas untuk PHYSICS Group 173.

Dalam study circle @ usrah ada senior yang handle. Namanya Asyraf  budak DARUL QURAN. Dia tanya sape pernah jadi BADAR kat sekolah. Aku angkat la tangan secara jujurnya, last2 aku jadi ketua kelas untuk study circle group 21. Tapi nasib baik study circle ni lepak2 saja.

Alhamdulillah, aku tak jadi ketua kelas untuk semua subjek. Macam member aku , AMIR HAMZAH kesian giler dia, semua subjek dia yang jadi ketua kelas. Untuk 5 subjek tu. Berat beban kena tanggung tu!!!

No comments:

Post a Comment