Saturday, August 13, 2011

Shopping Sakan!!!


Assalamualaikum kawan-kawan!!! Korang semua dah shopping untuk barang raya ker??? Aku tadi baru turun KL nak cari barang. Tapi rasa still awal lagi. Hari ni aku just mencuci mata tengok barang yang cun-cun belaka. Duit dah ada cuma keinginan nak membeli tu takde. Kah..kah....

Macam biasa parking kereta kat Maju Junction sebab jalan on the way ke Sogo konfem sesak. Berjalan jauh takpe. Aku tengok sesak giler dalam Sogo, sentiasa jer ada SALE aku pun tak faham. Tapi kat SOGO memang best la bershopping, lagi-lagi kalau ada duit.

Time kat sana aku tak membeli,just parents aku & kakak aku jer. Best jugak la aku tengok manusia macam semut kerumun nak membeli barang. Aku nak beli seluar jeans dan baju cun, tapi sebelum beli mesti kena try dulu. Sekali aku tengok fitting room orang beratur panjang giler, cancel terus nak beli barang.



Anyway, tadi shopping memang best la. Tapi kalau merasa lagi seminggu sebelum raya baru terasa kehangatan raya. Kah..kah.. Raya pun lama lagi.

No comments:

Post a Comment