Saturday, August 27, 2011

Akhirnya.......

Hari ni aku dengan family aku turun ke KL memandangkan Hari Raya akan menjelma lagi beberapa hari. Ayah aku dah bagi peruntukan sebanyak RM250 untuk beli persiapan raya. Duit tu aku tak sentuh lagi walaupun ni merupakan kali ke empat aku ke SOGO.


     Macam biasa SOGO dipenuhi dengan pengunjung yang berebut-rebut membeli-belah di saat akhir. Potongan harga paling tinggi yang aku tengok adalah 80%. Berebut-rebut orang kerumun tempat tu. Kah..kah....


Ni la seluar jeans yang aku beli. Jenama CHARGES, harga RM 69.90. Kalau before less seratus lebih bro.Lagipun jenama ni aku pun tak ada lagi.


     Ni pulak jeans plain hitam jenama BONTTON. Harga dia RM 59.90. Tujuan aku beli untuk pakai time pergi kuliah nanti. Malas nak pakai seluar slack. Kah..kah...


      Jumlah semua barang aku RM130 dan aku jimat RM50 sebab habiskan kupon RM50 yang ayah aku dapat.Memang masyuk bro. Aku teringin jugak nak cari baju tapi memandangkan almari aku dah penuh & takde minat pulak nak membeli.


     Shopping memang best giler sebab kita boleh membeli barang yang berjenama dengan harga yang murah. Tak payah nak keluar duit bebanyak semata-mata nak beli pakaian yang berharga RM150+++. Time ni la kita dapat beli barang bejenama dengan harga bawah RM100.

No comments:

Post a Comment